Konkurs English Around Us już za nami. Przypomnijmy, że zadaniem plastycznym było stworzenie obrazkowego słownika ang.-pol. w formie plakatu, którego tematem miały być otaczające nas angielskie słowa, np. nazwy produktów czy sklepów. Uczestnicy musieli wykazać się spostrzegawczością, dociekliwością oraz zmysłem estetycznym i trzeba przyznać, że wywiązali się śpiewająco. W przeciągu miesiąca napłynęło do nas wiele pięknych prac, a wybór tej najlepszej okazał się nie lada wyzwaniem.

I miejsce zajęła praca Miłosza Ślusarczyka z grupy Juniors 3A. Ujęła nas imponującym formatem, estetyką, ilością słówek i ich podziałem na kategorie. Zwycięski plakat można podziwiać na gazetce obok kącika zabaw. Miłosz zdobył nagrodą główną w postaci 4 biletów na rodzinne wyjście do kina Helios.

Oprócz I miejsca przyznaliśmy dwa Wyróżnienia. Zdobyli je: Marysia Terelak z grupy Juniors Mini i Wiktor Kuchna z grupy Juniors 3A. Wyróżnieni otrzymali pojedyncze vouchery do kina Helios.

Serdecznie gratulujemy Laureatom i dziękujemy wszystkim Uczestnikom za zaangażowanie w projekt.

Cieszymy się, że konkurs wzbudził zainteresowanie i mamy nadzieję, że dzięki niemu Uczestnicy poszerzyli swój zakres słownictwa, a sam konkurs uświadomił im, że język angielski jest elementem naszej codzienności.

     

 

——————–

Polub Lacademy na Facebooku
i obserwuj nas na Instagramie!